Center IRIS

Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne Ljubljana

Natečaj najboljša tipanka za Typhlo&Tactus


Na letošnji natečaj Tiphlo & Tactus je prišlo tipank, ki so jih naredili različni ljudje: učenci, študentke, profesorice. Nekateri so že imeli nekaj prakse, drugi še ne. Vsi so sodelovali s slepimi pri izdelavi tipank, kar nas zelo veseli, saj na ta način, izdelovalci tudi spoznavajo svet slepote in slabovidnosti iz prve roke.

  • Tri tipanke (Letni časi, To sem jaz, Jakob in Solatni krožnik) so nastale na predavanjih iz predmeta Ustvarjalno izražanje na ŠCNM Novo mesto, kjer se odrasli izobražujejo za poklic vzgojitelj/pomočnik vzgojitelja. Nastale so pod mentorstvo Mateje Hočevar.
  • 2 tipanki (Animal world in Typhlo&Tactus box) sta pri šli iz OŠ Livada. Naredili so jih učenci pod mentorstvom Natalije Veselič Martinjak.
  • Na Centru IRIS smo naredili tipanko (Marko skače) tudi z brajevo notacijo.
  • Na OŠ Poljane so učenci pod mentorstvom Mihaele Žakelj Ogrin naredili Nespametnega jelena.
  • Študentka inkluzivne pedagogike je naredila knjigo z naslovom Čudna ovčka Beba in njeni običajni prijatelji.
  • Iz Ljubljanske univerze pa smo dobili delo profesoric in študentke v sodelovanju z profesorico iz Primorske univerze Miška Kiki pade v shrambo.

29. septembra so tri sodnice (Tara Koren, Anja Hočevar in Jera Svetek) izbrale naslednje tipanke (pomagali pa so tudi otroci):

  1. Letni časi avtorice Ksenje Jambrošič pod mentorstvom Hočevar Mateje.
  2. Miška Kiki pade v shrambo Aksinje Kermauner, Raše Urbas, Urške Stankovič Elesini in Agnieszke Rovšnik.
  3. Nespametni jelen učencev OŠ Poljane pod mentorstvom Mihaele Žakelj Ogrin.
  4. Marko skače, slovenska ljudska pesem z ilustracijami Nine Schmidt (prevelika).
  5. Čudna ovčka Beba in njeni običajni prijatelji avtorice Ariele Abraham (prevelika).

Kot je iz opomb razvidno, žal niso vsi upoštevali pravila Mednarodnega natečaja T&T. Le prve tri odebeljene so šle naprej.

Save

Save

Save

Save

Save

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost