V medijih boste slišali neresnične navedbe, da naj v naši ustanovi ne bi ustrezno ukrepali ob domnevnem nasilju učenca nad drugimi učenci.
V Center IRIS so v različne ravni vzgoje in izobraževanja vključeni le otroci in dijaki s posebnimi potrebami; najpogosteje s spremljajočimi težavami na področju čustvenih in vedenjskih odzivov oziroma komunikacije in socialne interakcije. Vzgoja in izobraževanja vsakega posameznega otroka in mladostnika v naši ustanovi je pri nas zato specifična, usmerjena s strani Zavoda RS za šolstvo, z Odločbo o usmeritvi pa se zasleduje različne pristope, prilagojene vsakemu otroku, glede na posebne potrebe oz. težave, ki se jih v vzgoji in izobraževanju pri njemu naslavlja, kot to velja tudi za v medijih izpostavljen primer vedenja otroka.
Ker gre za vpletenost mlajših mladoletnih oseb s posebnimi potrebami, podrobnejših informacij zaradi varovanja osebnih podatkov ne moremo razkriti.
Na splošno pa lahko povem, da je za varnost učencev s strani Centra IRIS poskrbljeno v največji meri. Vsakršna oblika nasilja je prepovedna, kršitve pa so obravnavane zelo resno, v skladu s protokoli o zaznavi nasilja, vzgojnim načrtom in veljavno zakonodajo. Za zagotavljanje varnosti nam zakonodaja dovoli organizirati pouk tudi na način z zaposlitvijo stalnega spremljevalca, dodatno pomočjo šolske psihologinje, svetovalne službe, pedopsihiatra, Strokovnega centra v Višnji Gori, povečanjem nadzora ter sprejetjem drugih ustreznih ukrepov. Vse z namenom skrbeti in zagotoviti kvalitetno izobraževanje in varno okolje za vse otroke ter zaposlene, z upoštevanjem zakonodaje na področju šolstva, strokovnih mnenj in zunanjih navodil pristojnih organov in institucij, s katerimi redno tudi sodelujemo, kot to velja tudi za obravnavani primer.
Lepo pozdravljeni,
Romana Kolar, ravnateljica