S Facebookom do denarnih sredstev za koristne pripomočke za slepe in slabovidne otroke
Martin Korošec, direktor marketinške agencije Rdeča Oranža d.o.o ter avtor priročnika »Učinkovite Facebook objave«, bo v naslednjih treh letih daroval ves izkupiček od prodaje priročnika za projekt »Koristni pripomočki« za slepo in slabovidno mladino v organizaciji Centra IRIS.
Priročnik za učinkovite Facebook objave je Martin Korošec napisal na podlagi šestletnih izkušenj upravljanja Facebook strani za desetine slovenskih podjetij. Priročnik vsebuje primere in navodila za izdelavo učinkovitih Facebook objav za različne panoge.
Z željo, da bi priročnik pomagal tako podjetjem kot tudi drugim posameznikom, sta se Martin Korošec in Center IRIS povezala v že drugem dobrodelnem projektu. Z donacijami od izkupička prodaje priročnika bo Center IRIS financiral nakup koristnih pripomočkov za slepe in slabovidne otroke.
V Poslovni hiši Unija v Brezovici pri Ljubljani je bila v petek dopoldan, 14. julija, prva uradna predstavitev, ki se je je udeležilo preko 30 podjetij, ki so kot nagrado za nakup priročnika prejeli tudi brezplačno delavnico o izdelavi učinkovitih Facebook objav. Z nakupom priročnika podjetja torej pridobijo tako uporabno znanje, kot tudi priložnost narediti nekaj dobrega.
Z nakupom so podjetja prispevala k prvi donaciji v višini 2.000 €, ki jo je Martin Korošec predal Centru IRIS in je namenjena slepim in slabovidnim otrokom. Pričakujemo, da bo v treh letih Centru IRIS doniranih več tisoč evrov iz prodaje priročnika »Učinkovite Facebook objave«.
Donacija bo namenjena nakupu pripomočkov, ki jih potrebujejo slepi in slabovidni otroci z več motnjami. To je najbolj ranljiva skupina otrok, ki potrebuje vrsto različnih pripomočkov za učenje in sproščanje in so zelo dragi. To so npr. brajevi stroji, komunikatorji, viseče vreče in pripomočki za nadomestno komunikacijo. Poleg pripomočkov pa jim želimo učno in delovno okolje prilagoditi na način, da bodo lahko napredovali v samostojnosti pri vsakodnevnih opravilih in lažjih pisarniških opravilih kot npr. razrez papirja.
Martin Korošec, avtor priročnika »Učinkovite Facebook objave«, direktor Rdeča Oranža d.o.o.
»Z znanjem o poslovni rabi Facebooka pomagati tako podjetjem kot slepim in slabovidnim otrokom je zame velika čast. Zato sva se z ravnateljico Centra IRIS, Katjušo Koprivnikar ob izidu moje tretje knjige o marketingu hitro dogovorila za sodelovanje pri novem dobrodelnem projektu »Koristni pripomočki za slepe in slabovidne otroke«.
Ravnateljica Katjuša Koprivnikar iz Centra IRIS – Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne:
»Martin Korošec iz Rdeča Oranža d.o.o. za nas že drugič organizira dobrodelno akcijo. Donacijo izkupička od prodaje priročnika »Učinkovite Facebook objave«, katere del je danes predanih 2.000 €, bomo namenili nakupu koristnih pripomočkov za slepe in slabovidne otroke.«
Priporočila priročniku so podali:
Dr. Aleksander Šinigoj, mednarodno priznani predavatelj in avtor uspešnice Odloči se za srečo
Dr. Sabina Žnidaršič Žagar, Univerza v Ljubljani
Mag. Nastja Mulej, trenerka razmišljanja in soorganizatorka predavanj o pozitivni psihologiji
Dani Polajnar, Teambuilding akademija
Robert Rolih, predavatelj in avtor mednarodne uspešnice »Million dollar decision«
Marjan Novak, urednik Marketing magazina