V času izobraževanja na daljavo se uporabljajo pravila šolskega reda za izobraževanje na daljavo v izrednih razmerah.

Pri delu od doma so vam lahko v pomoč tehnični nasveti in nasveti o primerni in varni rabi tehnologije: Vzpostavitev domačega okolja za primerno in varno uporabo tehnologije.

Pri pouku na daljavo in tudi sicer bomo za komuniciranje z učenci v Centru IRIS uporabljali spletne storitve, ki jih omogočata Arnes in Microsoft.

AAI račun

Za vse Arnesove storitve, razen elektronske pošte, se uporablja AAI račun. Uporabniško ime je sestavljeno kot ime.priimek@center-iris.si. Za prvim delom, pred znakom @, je lahko tudi številka. Ime domače organizacije je Center IRIS.

Pogoj za spremembo gesla je potrjeni obnovitveni naslov. Ta naslov lahko določi le uporabnik sam. Postopek potrditve obnovitvenega naslova:

  • pojdi na mdm.arnes.si in se prijavi z AAI računom,
  • odpri zavihek Kontaktni podatki,
  • izpolni polje Obnovitveni elektronski naslov,
  • potrdi gumb Shrani podatke ter sledi navodilom.

Ker se določene storitve, na primer Arnes Učilnice, lahko uporabljajo tudi med poukom v razredu, je zelo pomembno, da učenec ali dijak vedno pozna uporabniško ime in geslo svojega AAI računa.

Elektronska pošta

Spletne učilnice

Spletna stran: eUčilnice Centra IRIS

V spletno učilnico se prijavite s šolskim AAI računom.

Pri nekaterih spletnih učilnicah je dostop omogočen brez AAI prijave. Vsebine so v tem primeru na voljo:

  • gostom z geslom ali
  • brez gesla.

Videokonference

Zoom

Spletna stran: https://arnes-si.zoom.us/

Za uporabo sistema se morate s svojim šolskim AAI-računom prijaviti v storitev. To naredite z aktiviranjem gumba Sign-in.

Zoom Prijava

Na povezavi https://podpora.sio.si/videokonference-zoom-webinar-7 si lahko ogledate koristen webinar o uporabi Zooma.
Osnovne napotke za uporabo storitve najdete na naslednji povezavi: https://www.arnes.si/pomoc-uporabnikom/arnes-zoom/uporabnikova-osebna-soba/.

MS Teams

Učenci se vključijo v videokonferenco preko povezave, ki jo prejmejo po e-pošti ali povezave, ki je objavljena v spletni učilnici. Če na svojem računalniku nimajo nameščenega programa MS Teams, se lahko vključijo preko spletnega brskalnika.

Postopek vključitve v videokonferenco preko spletnega brskalnika:

  1. V e-pošti ali v spletni učilnici aktiviraj povezavo (v e-pošti se povezava po navadi imenuje Click here to join the meeting).
  2. V novem zavihku brskalnika v opozorilnem oknu Želite odpreti aplikacijo Microsoft Teams potrdi gumb Prekliči.
  3. Na spletni strani izberi gumb Nadaljuj v tem brskalniku.
  4. Na strani Sestanek Microsoft Teams v vnosno polje vnesi svoje ime, ter potrdi gumb Pridruži se zdaj. Še prej pa lahko preveriš, ali sta video in mikrofon vklopljena. V tem oknu se med vnosnim poljem in gumbi lahko premikaš s tipko TAB. Ko potrdiš gumb Pridruži se zdaj, počakaš, da sklicatelj sestanka odobri dostop.

Med sestankom lahko izklopiš/vklopiš mikrofon ali video, deliš svoj zaslon… Med temi gumbi se premikaš s tipko TAB.

(Skupno 195 obiskov, današnjih obiskov 1)